Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-09T21:37:10+02:00
Dragostea cel mai pretios sentiment al vietiii
4 3 4
2014-11-09T21:40:42+02:00
Dragostea este cea mai frumoasa perioada,ea ne aduce multe zimbete  si ne face cei mai fericiti<3Dragostea o cautam  toti si nu conteaza daca o gasim mai devreme sau mai tirziu...conteaza ca o gasim intr-un final
Dragostea are avantajele ei.are micile sale defecte si mai important are 2 suflete.2 oameni care creeaza aceasta dragoste.dragostea este diferita dar este dragoste
toti care au intilnit-o au un destin implint,pentru ca dragostea ne completeaza
6 2 6