Răspunsuri

2014-11-09T21:33:51+02:00
Cap(parte din corpul omenesc/cap si pajura,jocul) Masa(greutatea/masa din bucatarie) Drept(om drept/drept si stang) A merge(a se potrivi/merge la un magazin) A calca(calca bluzele/calca cu piciorul)
1 4 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-09T21:43:03+02:00
Ionel are un cap mare/ a facut accident la un cap de pod
mananc la masa/ am invatat masa corpului
eu merg drept/ spune drept
mama merge la piata/ ii merge mintea e istet
eu calc o camasa/ el calca pe urmele tatalui
2 5 2