Indicati valorile temporale ale verbelor la prezent din urmatoarele enunturi :
Bine faci , bine gasesti .
Iti spun povesti maine .
Stefan cel Mare domneste de la 1457 pana la 1504 .
Avionul pleaca la ora 10 .
VA ROGG CAT MAI REPEDE !!!

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-09T21:33:28+02:00
-valori temporale absolute(acţiunea se desfăşoară în momentul vorbirii)
-valori temporale relative(acţiunea se raportează la alt moment sau la o altă
acţiune). Astfel prezentul indicativ este predominant absolut.
10 3 10
2014-11-09T21:34:58+02:00
Conditional: cu sensul de "Daca vei face bine, tot bine vei primi"
Viitor: Iti VOI spune povesti maine.
Trecut : (a domnit de la......)\
Viitor: va pleca

2 4 2