Răspunsuri

2014-11-09T21:34:08+02:00
Scoala ne invata 
Sa fim buni in viata.
Cumiti si silitori
De parinti ascultatori.

Ne invata sa citim
Si sa socotim,
Cum sa respectam
Si sa ne rugam.

Profesorii sunt fericiti
Cand copii sunt cuminti,
Si cand obtin rezultate
Foarte bune la toate.
                                 Imi dai cel mai bun raspuns?
Iti voi da.Dar sa vad daca mai raspunde cineva sa vad daca a lui e mai frumoasa.Daca nu,cel mai bun raspuns e al tau.
Paii...?
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-09T22:08:32+02:00
Scoala-i buna si isteata,
Mereu ne ajuta in viata.
Cantece si poezii,
Mereu vei stii.

Stergem praful,aspiram
Pe parinti,ii ajutam.
Penar,guma si stilou,
Am culori si un pix nou.

Pentru scoala le-am pregatit
Si mult le-am mai folosit.
Scoala m-a invatatat,
Sa fiu disciplinat.

Destept si premiant voi fi,
Scolii ii voi multumi.
Cu ea am socotit,
Cu ea  ne-a inveselit.