Identificati cuvintele obtinute prin derivare , compunere si prin schimbarea valorii gramaticale si explicati modul de formare :Era un barbat inalt, spatos , cu mustata albita , groasa , si avea o fire blanda , rabdatoare , vorbind domol , placut , uneori presarand vorbele cu o ironie usoara , o gluma nevinovata , neiesindu-si din sarite , cum zice romanul , niciodata , lucrul care facea din el un bun sofer . Ii si placea grozav meseria lui , desi in scoala profesionala invatase lacatuseria.

Va rog frumos am mare nevoie de ajutor!!!

2

Răspunsuri

2014-11-09T21:20:55+02:00
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-09T21:21:14+02:00
Spatos-derivare cu sufixul 'os'
albita-derivare cu sufix diminutival
profesionala-derivare
lacatuseria-derivare
domol-schimbarea valorii gramaticale din adjectiv in adverb


4 4 4