Răspunsuri

2014-11-09T21:09:11+02:00
Deghizat=8 litere, 6 sunete
gheara=6 litere, 4 sunete

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-09T21:18:53+02:00
Deghizat=8litere 7 sunete          gheara=6 litere 4 sunete                                            Daca in aceasi silaba exista o vocal formeaza un sunet, iar daca nu urmeaza o vocala formeaza doua sunete.                                                                                   SUCCES!      
1 5 1