Răspunsuri

2014-11-09T21:04:56+02:00
Maqius: stejar de pluta , pin de alep, cedru
tundra: vegetatie scunda, ierbicit
la tundra e bine si muschi si licheni ?
eu stiu ca licheni sunt in zona temperata, ecuatoriala
ok
iar la stepa?
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-09T21:12:01+02:00
Taiga:muschi si licheni.
Maquis:ienupar,mirtul
Tundra:salcia mitica si mesteacanul pititc
Stepa:tufarisuri,plante spinoase
Padure ecuatoriala:liane,alge.

Sper ca te-am putut ajuta! :)
1 5 1