Răspunsuri

2014-11-09T20:37:50+02:00
Raul albastru
cararea ingusta
izvorul racoros

1 5 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-09T20:38:39+02:00
Adjective pentru :
Râu : limpede, curat, curgător
Cărare : înverzită, dreaptă
Soare : strălucitor, galben
Izvor : limpede
Am uitat si pentru munte va rog frumos
Pentru munte si daca se poate mai multe adjective
Munte : înalt, abrupt, înzăpezit.
Muuuuuullltuuuuumeeesscccc
Cu plăcere, puișor.