Răspunsuri

2014-11-09T20:32:34+02:00
Tort=subst comun, sg, gen neutru
haina=subst com, sg, fem
piatra, com, sg, fem
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-09T20:32:57+02:00
Tort = substantiv comun, gen neutru, număr singular
Haina = substantiv comun, gen feminin, număr singular
Piatră = substantiv comun, gen feminin, număr singular
Ți-aș fi scris și cazul și funcția sintactică, doar că nu pot să le deduc dacă nu știu din ce context provin. Sper că te-am ajutat !
2 4 2