Răspunsuri

2014-03-05T20:02:21+02:00
Imbratisari si impadurit
Comentariul a fost şters
Impadurit ...de la padure....
Si ce îmi explici tu, mie, că 'împădurit' este tot un verb, dar nepredicativ! Ca să-ți vând totuşi un pont: 'împădurire' ar fi fost o alegere corectă.
Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-05T20:02:24+02:00
Mancare-derivare de la verbul 'a manca'
floricica-derivare de la subst. 'floare'
Corect, Laura!
mancarica-derivare de la verbul 'a manca'
floricicele-derivare de la subst. 'floare'
mancarica-derivare de la verbul 'a manca'
floricicele-derivare de la subst. 'floare'
mancarica-derivare de la verbul 'a manca'
floricicele-derivare de la subst. 'floare'
multu :3