Răspunsuri

2014-11-09T20:26:19+02:00
Daca nu te imbraci ingheti ; aceeasi vreme peste tot ; daca nu faci nimic va find greu mai tarziu.
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-09T20:43:50+02:00
Gol înseamnă și dezbrăcat ( sens propriu) dar,în același timp poate însemna și sărac ,atât material cât și spiritual .Gol fiind nu ai siguranță nicăieri ( adică ți-e frig pretutindeni ,ți-e teamă pretutindeni deoarece ești ușor de intimidat.
Dacă ești un om leneș - nu vrei să faci nimic, nu vrei să înveți nimic ,- deoarece lenea este o lipsă de voință la maximum - ,singurul lucru pe care îl faci este să te vaiți și să dai vina pe altul pentru așa -zisul ghinion.
Atunci e normal să fie greu pretutindeni.
1 5 1