Răspunsuri

2014-03-05T20:11:04+02:00
 Nu sunt 20 de randuri dar e ceva . mai pui si tu si iese!Lacul este o p[oezie in care autorul isi exprima in mod direct sentimentele de iubire  eterna   dar neamplinita si melancolie. elementele naturale :lac codrii.... alcatuiesc decorul in care indragostitii urmau sa se intalneasca.poetul isi inchipuie o intreaga istorisire de iubire in care sub lumina misterioasa a lunii si inconjurati de codrul protector ei sa pluteasca pe melodia cantata de apa si vant.punctele de suspensie din ultima strofa marcheaza regretul neamplinirii visului . desi iubirea ramane neamplinita atmosfera ramana la fel de senita.

2 3 2
Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-05T20:28:31+02:00
Este o poezie de o mare sensibilitate in care motivul naturii si iubirii se imbina armonios.
 Este descrisa imaginea cadrului natural. In care are loc intalnirea dintre cei doi indragostiti,.Eul liric isi imagineaza intilnirea cu iubita sa.Are un o dorinta foarte mare  si o speranta de a se intilni cu ea ,si o asteapta cu mare nerabdare.Tema poeziei  consta in  aspiratia eului liric la o dragoste ideala,unde este imaginata in cadrul naturii ,cu care se contopeste traile interioare ale eului liric.Strofa a doua compune spatiul interior al trairii, al visarii eului liric la iubirea ideala...Dar  pin la urma numai are speranta de a se intilni cu iubita sa unde ne dam seama in ultima strofa unde este descris.Elementele de decor  sint barca ,trestiile ,nuarul etc.
2 5 2