Răspunsuri

2014-11-09T20:25:01+02:00
Relieful din Pen Scandinava este format in orogeneza caledonica-cei mai vechi, iar cei din Pen Italica in orgeneza alpina-cei mai noi
muntii din Pen Italica au altitudini mai mari fata de cei din Pen Scandinava
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-09T20:25:33+02:00
Pen Scandinavă are țărm cu fiorduri, pe când cea Italica nu are.
Ambele au pe teritoriul lor munți.
Altitudinile maxime în cele 2 peninsule sunt diferite.
Relieful Pen. Scandinave este mai vechi ca cel al Pen Italice.
Corect !
Multumesc pentru ajutor! In cazul in care voi mai avea nevoie de ajutor, pot apela la dvs.?
nu trebuie cu dvs pt ca sunt in clasa 7, dar cand ai neclaritati la geografie intreaba
Oricând ! Succes!
Da, multumesc...