Răspunsuri

2014-11-09T20:23:03+02:00
Fiindca nu are rost sa te certi, daca uneori mai inchizi ochii tre peste momentele grele..iar daca nu o sa taci..nu cred c o sa ai un viitor ..impreuna cu familia ta
2 2 2
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-09T20:23:33+02:00
De familie bună nu înseamnă neapărat de noblețe,ci dintr-o familie educată și cu bun simț.
Cel care tace primul știe să fie diplomat deoarece știe să lase de la el,cum se spune. Demonstrează că e un om calculat,echilibrat,rațional ,dorința lui este de a stinge conflictul,nu de a-l înteți.