Răspunsuri

2014-11-09T20:28:52+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Ducem inaltimea DP din D pe AB 
in triunghiul ADP unghiul ADP=90-60=30 grade
sin 30=1/2 =AP/DA=AP/6
AP =6/2=3 cm
AB=4+3+3 = 10
perimetrul 4+6+6+10=26 cm
1 5 1
Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-11-09T21:08:49+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
            D _______4_______C                           ABCD trapez
             /|                               |\                           CD=4 cm
        6 /  |                               |  \ 6                      AD=BC=6 cm
         /    |                               |    \                       B=A=60°
       /      |                               |      \                     ______________
   A/__ _ |_______________ |____\B                 P ABCD=?
________F_______________E_______________________________
Fie E∈AB a.i EC⊥AB si F∈AB a.i DF⊥AB
ΔCEB:
E=90°
B=60°
cosB=EB/BC
cos60°=EB/6
1/2=EB/6
2EB=6 deci EB=3 cm=AF(1)
EF=CD=4 cm (2)
Din 1 si 2⇒AB=3+4+3=10 cm
P ABCD=AB+BC+CD+AD
P ABCD=10+6+4+6
P ABCD=26 cm
8 4 8