Răspunsuri

2014-11-09T20:12:29+02:00
A=numarul de barbati
20%*a numarul femeilor
a+20%a=120
a+20a/100=120
a+a/5=120
5a+a=600
6a=600
a=100 barbati
b=20% *100=20 femei
verificare 100+20=120 angajait
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-09T20:18:02+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Barbati=120 angajati - femei
barbati =120 angajati- 20/100 ori 120/1
barbati =120 angajati -2400/100 -apoi simplifici
barbati=120 angajati -24 femei
barbati=96

pfff.
ce greseala.
credeam ca e barbatilot... credeamm ca se re fer la total . nu la barbatilor
se mai intampla sa citim una si sa intelegem alta, mi s-am intamplat si mie
Da al tau e cel mai bun multumesc. Ai facut bine si am inteles