Realizeaza o compunere avand ca mod de expunere dominant naratiunea in care sa prezinti un eveniment important din copilaria ta . cati lunga se poate

2
cat de lunga * .. greseala
puteti sa o si scurtati putin pentru a nu va mai complica .. mie imi trebuie minimul de o pagina de caiet

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-09T20:50:24+02:00
Era o zi frumoasa de vara.Era ziua in care aveam primul meci cu o echipa  dintr-o alta scoala.
Ma trezisem de diminata.Aveam putine emotii,pentru ca doream sa castig trofeul cel mare.Echipa ma pusese pe mine capitan,deci aveam o mare responsabilitate.
Venise ora meciului.Am ajuns pe teren cu 45 de minute inainte de a incepe.Pot spune ca era cu adevarat un stadion.Tribunele eru dotate cu scaune de culoare... .Terenul avea o lungime de 20 m si o latime de 10 m.Tabla de marcaj era mare si intr-o parte scria numele scolii mele,iar intr-o parte numele scolii adverse.Locurile echipei noastre se aflau in partea stanga a stadionului.
Dupa 5 minute de asteptare am inceput incalzirea,care era mai usoara ca de obicei.Trecusera cele 40 de minute si a trebuit sa incepem meciul.
Pe parcursul primei reprize am reusit sa dau un gol,iar colegii mei au mai dat  inca 2.Echipa adversa,avea ca si noi,3 goluri.La sfarsitul primei reprize,acestia au mai dat un gol si au reusit sa preia conducerea.
Pe tot parcursul pauzei am fost suparat,pentru ca nu am reusit sa fim ,macar, la egalitate.Incepuse a doua repriza.Am incercat sa-mi reiau revansa,dar in acel moment mi-am dat seama ca in echipa nu eram doar eu,si ca nu eram singurul suparat.Asa ca ne-am unit forta si am reusit sa mai dam 2 goluri,castigand meciul!
Tot ce-mi dorisem era sa simt acel trofeu in mana,iar visul mi-a fost indeplinit!Din acel moment eu si echipa am fost mandria scolii!

Imi pare rau daca nu este destul,dar sper ca te-am putut ajuta!

10 4 10
  • Utilizator Brainly
2014-11-09T20:53:03+02:00
         Era 1 octombrie 2006. Pe atunci aveam 6 ani .A inceput normal , dar nu stiam ca pana a doua zi ne vom mari familia.
          M-am trezit, m-am spalat pe dinti , m-am imbracat pentru gradinita si m-am dus sa mananc. Mama nu prea se simtea bine dar era de inteles, avand in vedere faptul ca trebuia sa imi aduca fratiorul pe lume peste cateva zile.Eu, fiind mica si prostuta am intrebat-o de ce barza nu l-a adus pe Patric direct. Ea a ras si mi-a zambit. Mi-am mancat in liniste cerealele si tata m-a dus la gradinita.
           Am salutat-o pe doamna educatoare si m-am dus sa ma joc cu prietenele mele.Ziua aceea a fost grozava pentru ca doamna ne-a adus niste tablite cu exercitii de memorie si ne-am jucat pe rand.Apoi, cum promisese, o colega si-a adus canisul la scoala si, la fel, ne-am jucat toti cu el.In rest,totul s-a desfasurat normal.Cand tata a venit sa ma ia,mi-a soptit cand ieseam pe usa "am o surpriza pentru tine".Credeam ca mi-a luat o papusa sau un animalut de plus...am avut mari emotii.Pe drum, am observat ca tata nu merge spre casa , iar cand l-am intrebat unde mergem a zis ca e surpriza .Am stat pe locul meu cuminte pana am ajuns la destinatie... adica la spital.Mi-am dat seama imediat ca urma sa-mi cunosc fratiorul.
           Dupa cum ma asteptam, tata mi-a zis sa astept cuminte pe scaun ...apoi el a intrat intr-o sala. Timp de vreo 30 min o asistenta a stat cu mine si ne-am jucat fazan.Apoi, doctorul a iesit din sala si mi-a spus ca ma asteapta ceilalti 3 membri ai familiei. M-am repezit ca sa-mi vad fratiorul si cand am intrat, mama il tinea in brate si tata se uita la el si zambea.M-am apropiat si mama mi-a zis "surpriza"...
           La ora actuala , cea mai frumoasa zi din viata mea este cea in care s-a nascut fratiorul meu.Acum sunt in clasa a 8-a, am 14 ani deci au trecut 8 ani ... si totusi inca tin minte ziua in care parintii mi-au facut o surpriza. Inca mai tin minte cum arata, cum plangea, ce ochi mici si adorabili avea.

           P.S:Gaseste tu o incheiere ca sunt secata de idei...sper ca e buna ... NB :D.
ms , dar nu stiu cui sa ii dau marcarea ca cel mai bun raspuns :)
Comentariul a fost şters