O eleva fiind intrebata cati ani are a raspuns:
"-Eu,mama si tata avem impreuna 66 ani.Diferenta dintre varsta tatei si a mamei este de 2 ani,iar daca impartim varsta mamei la varsta mea obtinem catul 2 si restul 7."
Ce varsta are eleva?

2

Răspunsuri

2014-11-09T20:02:11+02:00
A-varsta tatalui
b=varsta mamei
c=varsta elevei
a+b+c=66
a-b=2  deci a=b+2
b:c= 2 rest 7
b=2c+7 c=(b-7)/2
b+2+b+(b-7)/2=66
2b+(b-7)/2=64
4b+b-7=128
5b=135
b=27 ani
a=27+2=29 ani
c=(27-7)/2=10 ani

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-09T20:03:40+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Notam 
a - anii elevei
b- anii mamei
c - anii tatalui
se stie:
a+b+c=66
c-b=2  => c=b+2
b/a=2.7  => b=2.7a
Inlocuim:
a+2.7a+2.7a+2=66
6.4a=64
a=10
b=27
c=29
Raspuns: eleva are 10 ani.
2 5 2