Răspunsuri

2014-11-09T19:52:27+02:00
Interpretu se imbraca cu haine noi moderne
incaltaminte de piele geaca de piele care au
iesit noi si moderne
1 5 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-09T19:55:57+02:00
Un interpret de muzică modernă in zilele de azi,se îmbracă Cu jeans rupți,cel mai desc fantaloni cu fundul lăsat în jos,stil rock...Pantaloni mulați,măici mulatemrupte cu inscripturi,etc Succese
dar poti mai detaliat sami faci ca un minitext