Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-09T19:53:20+02:00
Protejarea mediului este foarte imporatatnta deoarece ,omul polueaza in mod intentionat sau nu mediul terestru, acvatic si cel aerian.Ranind tot odata si pe animelele care traiesc in acel mediu cat si pe noi, oameni.
Trebuie sa slavam natrua ca sa ne salvam pe noi, si acest lucru se poate face doar daca vom contribuii cu totii.Tinerii sunt viitorul nostru ,deci da, ei trebuie sa stie cum sa opreasca distrugerea naturii si sa o protejeze pentru o viata mai buna.

Sper ca iti place.


2014-11-09T19:57:46+02:00
ADOLESCENTII TREBUIE SA SE GANDEASCA MAI MULT LA PROTEJAREA MEDIULUI