Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-09T19:41:01+02:00
7 si 5 ; 2 si 9 ; 30 si 7 ; 10 si 13; 23 si 11; 10 si 17; 35 si 2.....
40
de numere pentru cel mai bun
11 si 7; 22 si 3; 45 si8 ; 67 si 2; 99 si 5 ; 34 si 5; 12 si 5; 13 si 2; 5 si 14' 31 si 2
45 si 8; 81 si 2
2014-11-09T19:42:50+02:00
2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67, 71, 73, 79, 83, 89, 97,101, 103, 107, 109, 113, 127, 131, 137, 139, 149, 151, 157, 163, 167, 173
da
astea sunt doar numere prime
ie imi trebuie perechi
adica 20 de perechi
pai le grupezi doua cate doua intre ele