Răspunsuri

2014-11-09T19:47:13+02:00
La fluture:ou, larva matura, nimfa(pupa),adult,imperecherea,depunerea oualor.

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-09T21:43:50+02:00
 Varzaeste o planta erbacee, bienala, legumicola cu valoare terapeutica ridicata fiind cultivata inca de la inceputul epocii de piatra.Varza este o planta destul de rezistenta la frig, suporta in faza de rasadtemperaturi de -3 grade C, iar când e dezvoltata pâna la -7 grade C. Varza are insa nevoie de multa apa si lumina.Rasadul de varza timpurie se obtine in rasadnite calde din seminte (7-10 gr la1,5 mp) semanate la inceputul lunii februarie.Varza de vara se pune in rasadnite semicalde la inceputul lunii martie.Varza de toamna si cea rosie se seamana direct pe strat la mijlocul lunii mai.Plantarea rasadurilor in gradina, pentru culturile timpurii se face la 50-55 zile dela rasadire, in martie sau inceputul lui aprilie. Pentru culturile de vara plantarea se facein aprilie sau inceputul lunii mai.Inainte de plantare rasadurile se fasoneaza, se scurteaza vârful radacinilor si jumatate din lungimea frunzelor. Distantele de plantare sunt 70-30 cm pentru varzatimpurie si 70/40, 70/50 cm pentru varza de vara sau toamna (inclusiv cea rosie). La plantare rasadurile se ingroapa pana la prima frunza adevarata. Dupa plantare se udaobligatoriu.Udatul culturilor de varza (in timpul primaverii se face dimineata, iar vara dupaamiaza) se face la 10-14 zile, cu volum mare de apa Recoltareaverzei se face când capatânile sunt bine indesate (se verifica prinapasare cu degetul).La culturile de varza timpurie se poate obtine si a 2-a recolta de laaceleasi plante. Pentru aceasta se taie capatâna mai sus, lasându-se frunzele verzi de la baza. Verzele obtinute la a doua recolta vor fi mai mici ca cele din prima productie

Cais----
Aciditatea solului: neutra, calcaroasaUmiditatea solului: normalaUtilizare: izolata, in gradina de fructe, livadaInaltime: 6-8 m.Tip de planta: pom fructifer .Tip de vegetatie: vivaceTip de frunze: caducTemperatura pana la care rezista: -20�, florile sint distruse la - 2� CPlantarea: toamna, primavaraMetoda de inmultire: flori autofertile,s eminte,butuci
1 5 1