Răspunsuri

2014-11-09T19:33:14+02:00
Am dat un gol. Atrimite o scrisoare. A prinde peste. Obiectul este scump. Baiatul este firav. El este batausi. 
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-09T19:33:50+02:00

un gol:Mi s-a pus un gol in inima.

a trimite:Eu trimit un cadou colegei mele.

a prinde:Am prins peste la pescuit.

scump:Alina este o persoana scumpa.

gingas:In gradina sau ivit lalele gingase.

Firav:Bunica mi-a dat cadou un buchet de ghiocei firavi.

bataus:Andrei este copilul cel mai bataus din clasa.

exercitii de incalzire:Dimineata am facut cateva exercitii de incalzire.

2 5 2