Răspunsuri

2014-11-09T19:31:57+02:00
Noi avem un secret familiar. Alexia a investit foarte multă pasiune pentru această lucrare artistică. Îmi doresc foarte mult să emigrez/imigrez . Orarul de astazi este temporal . Acest magazin este închis temporar :) Sper că te-am ajutat! 
1 5 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-09T19:34:00+02:00

Situaţia ei familială a rămas neclară până acum.
El a investit multi bani in afacere
Pasarile au emigrat,datorita aparitiei frigului.
El a imigrat din Italia in Romania.
In ce dimensiune temporala traim?
El va ramane aici temporar.


2 5 2