Răspunsuri

2014-11-09T19:26:47+02:00
Mg(NO3)2 - azotat de magneziu
Na2SO4 - sulfat de sodiu
SO3 - trioxid de sulf
HNO3 - acid azotic
H2CO3 - acid carbonic
Al(OH)3- hidroxid de aluminiu
scuze
m-a ajutat mai mult
Nu este nicio problemă. Mă bucur că te-am putut ajuta !
:*
ms mult
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-09T19:30:04+02:00
HNO3, H3PO4 ,H2SO3 ,H2SiO3,H2CO3, HSO3  
sarut-mana
like a moustachee .. huu huu hu uuuu
anii '90