5.Alegeti formele corecte ale verbelor la modul conditional-optativ si alcatuiti propozitii cu ele:
ai tăcea/a tace ; aș cădea/aș cade ; ar apărea /ar apare ; am vedea /am vede ; mi-ar plăcea /mi-ar place.

2

Răspunsuri

2014-11-09T19:26:44+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Ai tacea 
as cadea 
ar aparea 
am vedea 
mi-ar placea 
asta este dupa parerea mea 
   Mult succes !
14 3 14
scuze dar cu conditional - optativ nu ma pricep nici eu
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-09T19:34:41+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.

ai tacea 
as cadea 
ar aparea 
am vedea 
mi-ar placea 

Noi la scoala astazi am invezat despre verbul ai tacea .

Eu as cadea  de la etajul doi.

La scoala doamna profesoara mi-a spus ca ar aparea dinozaurii.

Noi am vedea o casa mare care nu are lumina.

Mie mi-ar  placea sa ma joc cu prietenii mei care sunt foarte intelepti si inteligenti,

36 4 36