Răspunsuri

2014-11-09T19:05:30+02:00
Reala, deoarece, o floare artificiala este ca un om fara suflet... floarea reala iti poate da o anumita stare de spirit, ii simti mirosul, finetea, culoarea, pe cand o floare artificiala este precum o floare ofilita, uscata, nu ai ce sa admiri la ea.
2 5 2
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-09T19:05:51+02:00
Imi place mai mult cea artificiala deoarece nu trebuie sa o ud sI sa-mi Pierre din timpul meu.
:D
gandeste-te in urmatorul fel: tu esti floarea... ai nevoie de apa, de mancare, de lumina, de dragoste, de ingrijire, iar asta inseamna ca traiesti, ca ai suflet, ca inima ta bate.... daca ai fi o floare artificiala inseamna ca nu are rost sa o mai ti langa tine, pentru ca e facuta din plastica, nu are nicio valoare... asa cum tu nu ai avea suflet, ai muri... etc... intelegi? :D :*
daaa,
multimesc