Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-09T19:11:04+02:00
Heii , Andreii .. Vreau sa-ti povestesc despre cea mai tare vacanța ! A fost o vacanța pe cinste : am fost la mare , la munte , la bunici , am stat la soare , m-am distrat , am ascultat muzica si mi-am petrecut mult timp langa familia mea . Ma cunoști .. Știi ca astea sunt cele mai frumoase lucruri pe care eu le vad intr-o distracție . Cu toate ca m-am distrat foarte mult , ti-am simțit lipsa si chiar daca am vorbit la telefon in fiecare seara , am vrut sa-ti trimit scrisoarea asta plină de dragoste ..de la cel mai bun prieten al tau . Ne vedem in curând :* Cu drag , Cel mai bun prieten al tau :)
2 5 2
2014-11-09T19:30:12+02:00
Heii , Andreii .. Vreau sa-ti povestesc despre cea mai tare vacanța ! A fost o vacanța pe cinste : am fost la mare , la munte , la bunici , am stat la soare , m-am distrat , am ascultat muzica si mi-am petrecut mult timp langa familia mea . Ma cunoști .. Știi ca astea sunt cele mai frumoase lucruri pe care eu le vad intr-o distracție . Cu toate ca m-am distrat foarte mult , ti-am simțit lipsa si chiar daca am vorbit la telefon in fiecare seara , am vrut sa-ti trimit scrisoarea asta plină de dragoste ..de la cel mai bun prieten al tau . Ne vedem in curând :* Cu drag , Cel mai bun prieten al tau :)