Trei elevi au rezolvat probleme.primul a rezolvat un numar de probleme egal cu cel mai mare numar impar de doua cifre identice,al doilea un numar egal cu suma dintre cel mai mic numar impar de trei cifre diferite si numarul 17,iar al treilea cu 45 de probleme mai putin decat primii doi impreuna.cate probleme au rezolvat cei trei copii in total?

2

Răspunsuri

2014-11-09T18:54:26+02:00
99+120+174=393!!De probleme au rezolvat Trei elevi la un loc!!

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-09T18:55:18+02:00
Cel mai mare nr impar de doua cifre identice este99   cel mai mic nr impat de trei cifre diferite sete 103   acum cal culam  103+17=120 apoi (99+120)-45=219-45=174  apoi 99+120+174=393 probleme au rezolvat cei trei copii in total

2 3 2