Ma puteti ajuta sa traduc in romana structura:"By the year 2030 , about 25% of all the animals and birds may be extinct"?

2
Până în anul 2030, aproximativ 25% din toate animalele și păsările pot sa dispara.
Pana in anul 2030 ,aproximativ 25% din toate animalele si pasarile pot sa nu mai existe!! :)
Până în anul 2030, aproximativ 25% din toate animalele și păsările pot fi pe cale de disparitie.
Până în anul 2013,aproximativ 25% din toate animalele şi păsările pot să dispară. Şi apropo,eşti în clasa a6a? Şi eu am făcut lecţia asta. Nu mai ştiu exact tilul "Animals in danger" ? nu mai ţin minte exact :D

Răspunsuri

2014-01-09T17:42:13+02:00
Pana in anul 2030 aproximativ 25% din totalul animalelor si al pasarilor pot disparea.
1 5 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-01-09T17:43:22+02:00
In anul 2030 , aproape 25% din toate animalele si pasarile vor mai avea instincte?