Cpmentati in 6- 10 randuri primele 2 strofe

"A cunoaste .A iubii.
Inc-odata , iar si iara ,
a cunoaste inseamna iarna
a iubii e primavara.

A iubii-aceasta vine
tare de departe-n mine.
A iubii- aceasta vine
tare de departe-n tine
(.....)" Lucian Blaga - primavara

2
Ai facut pana la urma comentariu?(daca da)te rog posteaza-l:)

Răspunsuri

2014-11-09T18:41:32+02:00
Varianta 35. :)) Asta am si eu pe maine. Doar la prima strofa am facut.
Prima strofa incepe cu cele doua sentimente ce definesc fiinta umana, iubirea si cunoastere, sentimente ce infloresc 'iar si iara". Aici, cele doua sentimente, sunt asemuite cu primavara, primul anotimp al anului, anotimpul in care totul ia viata, renaste.
10 3 10
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-09T18:51:38+02:00
Cele doua strofe vorbesc despre iubirea si renasterea ce exista primavara.Acestea se bazeaza mai mult pe iubirea si sentimentalismul ce exista primavara si care pluteste prin aer . Autorul a vrut sa evidentieze iubirea ce exista pentru primavara si faptul ca toata lumea o asteapta cu nerabdare.(Sper ca ti-am fost de ajutor)
15 3 15
Defapt, chiar nu este vorba de dragostea pentru primavara. :) Profesoara ne-a zis asta. :)