Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-09T19:30:42+02:00
Avand o mare cocoasa in spate si o fata diforma, Quasimodo, eroul tragic din romanul “Cocosatul de la Notre Dame” al lui Victor Hugo, a fost dintotdeauna considerat un personaj fictiv, erupt din adancurile imaginatiei autorului.Totusi, o noua descoperire pare sa dezvaluie modelul real din spatele eroului povestii lui Hugo, poveste care vorbeste despre clopotarul surd de la Notre Dame si despre iubirea sa neimpartasita pentru tiganca Esmeralda.
6 4 6
2014-11-09T21:11:32+02:00
Avand o mare cocoasa in spate si o fata diforma, Quasimodo, eroul tragic din romanul “Cocosatul de la Notre Dame” al lui Victor Hugo, a fost dintotdeauna considerat un personaj fictiv, erupt din adancurile imaginatiei autorului.Totusi, o noua descoperire pare sa dezvaluie modelul real din spatele eroului povestii lui Hugo, poveste care vorbeste despre clopotarul surd de la Notre Dame si despre iubirea sa neimpartasita pentru tiganca Esmeralda
2 3 2