Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-09T18:38:59+02:00
Ea avea o tinuta iesita din comun.  ana are o cuafura excentrica.  el are un vocabular ciudat.   
3 4 3
2014-11-09T18:40:38+02:00
Acest copil are un comportament atipic .
Dorința ta este ciudată în asemenea circumstanțe.
Felul în care procedezi este bizar.
E anormal modul în care gestionezi banii.
Ești un om cu un caracter aparte.
El a văzut o apariție stranie.
1 5 1