Fie multimile A= {0, 2, 4, 6, 8} s B= {0, 1, 2, 3, 4,}. Produsul elementelor multimii A U B(A reunit cu B cred)

2
Dar in ce clasa esti?
Daca esti in 1-7 atuncea AUB={0,1,2,3,4,6,8}
Daca esti in 8 atuncea AUB={0;8}
ms sunt in a 6
:)

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-09T18:17:29+02:00
A U B={0,1,2,3,4,6,8}
Ema mie imi trebuia PRODUSUL acestora
ORICUM MULTUMESCCCC
Cu plăcere ! Tu ai specificat reuniunea, reuniunea ți-am făcut-o.
ok
2014-11-09T18:18:40+02:00
AUB={0,1,2,3,4,6,8}............................


1 4 1