Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-09T18:12:24+02:00
Cind si-a dat seama c-a facut o nebunie, Ionela a sters-o dupa usa. 
In fiecare zi tata este muncit de-acelasi gand.
Seara bunicul nu-si gaseste locul.
               Succes!!
36 4 36
2014-11-09T18:12:49+02:00
O stergi repede dupa usa! Esti muncit de acelasi gand ca si mine. De ce nu iti gasesti locul? E bine? :)))
17 4 17
Mihai o sterge dupa usa. Ai acelasi gand ca si mine! Mircea nu iti gasesti locul ?
Era esti muncit de acelasi gand ca si mine