Buna :) , am intalnit o problema la aceasta tema :| ..

~ Masa hidrogenului cuprins in 10 moli de H2SO4 se regaseste in x grame de HCL si in y moli de HCL .

Determina valorile lui x si y .~

ACID SULFURIC .

Ma pute'ti ajutaaa ? :D

2

Răspunsuri

2014-03-05T19:38:32+02:00
Masa H2SO4=1.2+32+16.4= 98



1mol...................98 g H2SO4
10 moli................x g H2SO4

x=10.98
x=980


10 moli..............98 g
y moli................980g


y=10.980:98
y=100



2 3 2
Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-05T19:50:39+02:00
IN 10 moli de acid sulfuric se gasesc 20 g de H
ÎN 36,5 g de HCl se gaseste 1g de H
În  730 g HCl vor fi 20g de H
X=730  SI Y=20 MOLI
2 5 2