Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-09T18:08:32+02:00
Florisoara, florilegiu,neinflorat,inflorescenta,floricea
adevarat toate au aceeasi radacina....dar undele sunt inventate iar unele nu se refera la flori
Asa este, multumesc pentru raspuns!
Cu placere! Sper ca si tu sa ma ajuti cand am nevoie.
2014-11-09T18:08:35+02:00
Floricica, inflorire, neinflorat, floricea.
floricica este....este diminutivul cuvantului floare ;)
deap
inflorescenta
Inflorescenta este defapt un termen ce se foloseste daca nu ma insel in domeniul vinurilor sau a sucurilor....