Răspunsuri

2014-11-09T17:53:26+02:00
Adverbul este o parte de vorbire ce arată însușirea unei acțiuni.
De exemplu : Ea scrie frumos. Cum scrie ea? Frumos.
Ideea e ca trebuie sa raspunda la intrebarea "cum".
Nu neapărat. Există mai multe tipuri de adverbe. Adverb de loc, de timp și de mod. În cazul de față, avem un adverb de mod.
Ma refeream la cel de mod.
LA cel de loc este intrebarea :unde?
De timp:cand?
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-09T17:57:18+02:00
Adverbul este partea de vorbire neflexibilă care arată o caracteristică a unei acţiuni,stări sau însuşiri sau circumstanţele realizării unei acţiuni.
Adverbul raspunde la intrebarile: Care?; Cum?; Ce fel de?
1 5 1