Răspunsuri

2014-11-09T18:03:41+02:00
Pai,diagonala=bisectoare(bisectoare=dreapta care desparte un unghi in 2 unghiuri congruente)si daca un unghi taiat de diagonala are 70° =>tot unghiul are 140° ...stim ca rombul are cate 2 unghiuri congruenta=>2 unghiuri au 140° si 2 au 40° (140+140=280 si 360-280=80° asa ca 80°:2 =40°
8 4 8
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-09T19:12:47+02:00
Scuze daca am uitat la pun ^ la unghiuri sau sau paranteze . Asta e rezolvarea dar figura e incompleta , trebuie sa adaugi masura ungiurilor .