Răspunsuri

2014-11-09T17:48:50+02:00
Pui ne- in fata fiecarui cuvant ... :| 
 Exemplu : neimbietor , ne incetinit.............
pardon neincetinit*
Neimbietor,neinaltator,neimblanizare,necalcat,neimprastiat,neincetinire,neimprumutat,neincruntat
asta am spus si eu
numai am completat :)
ok , nu e nimic
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-09T17:51:02+02:00
Neimbietor, neinaltator, neimblanzire, neincaltat,neimprastiat, neimprumutat, neincuruntat
2 4 2