Răspunsuri

2014-03-05T19:29:22+02:00
Buna!Intra pe mess.
Daca te ai in lista de prieteni apasa pe Conversatie.
Apoi,deasupra dreptunghiului/patratelului unde scrii  arata niste linii si apesi acolo.Salvezi dimnensiune potrivita.Dar dai la a 2-a varianta.. ;)
Ca altfel o sa iti trimiti singura poza..
Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-06T01:20:40+02:00
Print screen se face apasand tasta desemnata (print screen sau prt scr- de pe tastatura ta) apoi se deschide un program de vizualizare fotografii (ex cel dedicat windows : Paint) , se intra la edit (sau editare- pentru cele in limba romana) si se selecteaza " paste"(sau "lipire" - pentru cele in romana).Acum captura ecranului se poate vedea in program.
Nu mai ramane decat sa salvam poza cu ecranul respectiv.
Nu e greu, nu?


1 5 1