Răspunsuri

2014-11-09T17:33:25+02:00
Albastru - al-bas-tru
Mama - ma-ma
Bolta - bol-ta
Naframa - na-fra-ma
Cuviinta - cu-vi-i-nta
Orhidee - or-hi-de-e
P.S-regulile le poti lua din clasa de la un coleg. Bafta, sper ca te-am ajutat!
14 4 14
Eu exact regulile nu le stiu, sunt clasa a 5 a.
pai doamna nu mi-a predat in cuvinte.... dar o sa iti scriu regulile si le aplici tu ok?
Scriele
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-09T17:40:48+02:00
Al-bas-tru      doua consoane intre 2 vocale    trei sau mai multe consoane intre 2                                                                                                                vocale   
ma-ma          o consoana intre 2 vocale
bol-ta            doua consoane intre 2 vocale
 
na-fra-ma      doua consoane intre 2 vocale      o consoane intre 2 vocale
cu-vi-in-ta      o consoane intre 2 vocale   in hiat intre doua  2 cons. intre 2 voc.    or-hi-de-e      doua vocale in hiat                                                                                            
                                                                   








24 4 24