Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-09T17:31:39+02:00
Şcoala ne ajută să ne formăm ca oameni în viaţă. şcoala ne oferă informaţii care ne vor folosi pe viitor. Şcoala ne ajută să ne integrăm în diferite grupuri sociale, ne învaţă să comunicăm cu diferite persoane pe care le vom intâlni pe parcurs.
După cum ne spune proverbul ''ai carte, ai parte'' , şcoala reprezintă cheia ''succesului'' în viaţă, ajutându-ne să ne găsim mai uşor un serviciu , şi să ne câştigîm astfel existenţa.
** scuză-mă pentru repetări , m-am grăbitz puţin. :) sper totuşi să îţi placă
2 4 2
2014-11-09T17:42:45+02:00
Rolul școlii în educația adolescenților.

Școala este o instituție special concepută pentru educația de masă.
Școala este ,cred eu, anticamera culturii generale ,dar și a cele de specialitate.
Școala formează oameni ,clădește caractere,impune o rigoare atât de necesară existenței noastre ca adulți. Frecventând școala ne descoperim abilități ,înclinații.
Tot prin intermediul școlii ne regăsim fiecare dintre noi, ne formăm personalitatea,
invățăm cum să concurăm în mod leal ,învățăm cum să acceptăm opinii diferite ,învățăm să înțelegem că noi,oamenii suntem diferiți dar suntem ,totuși, la fel.
Școala unește categorii sociale diferite ,deoarece toți avem dreptul de a frecventa școala.
Multă lume spune că școala te pregătește pentru viață.
Eu cred,totuși,că școala este însăși viața.