Răspunsuri

2014-11-09T17:28:16+02:00
Un nr este divizibil cu 3 dacă suma cifrelor nr este divizibilă cu 3
un nr este divizibil cu 4 dacă nr format de ultimele doucă ifre ale nr este divizibil cu 4
criteriul cu 9 e ca la 3
1 5 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-09T17:29:06+02:00
Cu 3: un nr este divizibil cu trei daca si numai daca suma cifrelor numarului este divizibila cu 3. La fel si pentru cel cu 9, numai ca suma trebuie sa fie divizibila cu 9.
Cu 4: un nr este divizibil cu 4 daca si numai daca numarul format din ultimele 2 cifre este divizibil cu 4.
Cu 6: Un nr este divizibil cu 6 daca si numai daca numarul este divizibil si cu 3 si cu 2.
Cu 8:Un nr este divizibil cu 8 atunci cand nr format de ultimele sale 3 cifre este divizibil cu 8.
Bafta! :*
1 5 1