Bate vantul dintr-o parte iarna-i ici vara-i departe
b) odata vara pe aproape de mosi ma furise din casa
Ce parte de vorbire e vara in textul a dar ce a devenit cuvantul vara in textul b?
C) a venit asa deodata toamna cea INTUNECATA
Ce sunt cuvintele subliniate in textul c? Si ce au devenit ele in aceasta propoitie?
d)dar asta e un lenes care nu credeam sa fi avand pereche pe lume.
e) UN SFORAIT puternic si un NECHEAT ascutit rupse firul melancolic..
f) cand ma lua cineva cu RÂUL putina treaba facea cu bine si cand ma lua cu BINISORUL nici atata.
Cuvintele subliniate in textele d,e,f, sunt substantive pprovenite din alte parti de vorbire.
Care sunt acestw parti de vorbire in exemplele de mai sus??

2
Asta e un lenes... Ce e asta? Un lenes. Substantiv comun singular masculin complement.
Mrrsiiii
da stiu mona
am copiat
Cum recunosti cum de??????

Răspunsuri

  • Utilizator Brainly
2014-11-09T17:32:07+02:00
A. Subiect prin substantiv e vara.
B.adverb (cred)
C.cea întunecată este atribut exprimat prin adjectiv
E. Un sforăit e  subiect ca si nechezat.multiplu.exprimat prin substantive comune
Un sforăit vine din " a sforăi" .verb
Mersii
Cu placere
Dar la d???
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-09T17:33:32+02:00
B) adverb
c) adjectiv
e)sforait- subst provenit din vb ,, a sforai,,
 necheat subst provenit in vb,, a necaza''
f)  raul-subst provenit din adj ,,rau,,
 binisorul- subst provenit din ajs,, bine;;
Ti-as raspunde si la d) numai ca nu ai subliniat


Ce e la pct d ??
Si cine e hoață ??! Nu cred ca eu !!
Verisoara mea a copiat raspunsul tau si ei iam spus hoatoooooo!!!
Ok
Bine