Răspunsuri

2014-11-09T17:24:54+02:00
In cazul de fata te poti orienta dupa Steaua Polara sau dupa muschii de pe copaci
trebuie sa gasesc nordul
muschii copacilor creste spre nord??
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-09T19:46:48+02:00
Folosim elemente din zonă precum sunt: cale ferată, drum, râu . Majoritaea așezărilor se găsesc în lungul oricăruia dintre reperele menționate. În Europa nu vei merge mai mult de 40 km până să dai de o localitate situată în proximitatea unui astfel de reper. Mai poți folosi zonele înalte ale reliefului care să te poata ajuta la identificarea unei așezări (lumina artificială este vizibilă de la peste 20 km).
2 5 2