Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-09T17:25:15+02:00
De fiecare data cand deschizi o carte inveti ceva.
Ai carte, ai parte.
Cartea-i o comoara nepretuita.
A invatat carte pana la glezne.
Carte nu stie, dar calca popeste.

Iti explic Ai carte, ai parte indeamna la insusirea stiintei(de carte), menita sa lumineze mintea, sa ingaduie adaptarea si orientarea mai usoara in viata, in general, si in orice lucrare si meserie. In viata aceasta, este bine sa inveti carte deoarece o sa ajungi o persoana a carei nume va ajunge in istorie. Ca sa explic acest proverb va fi nevoie de inca unul, cartea este un prieten rece dar sigur. Cartea te va indruma toata viata ta de la copil pana la adult. Cartea este mai bun prieten ca oamenii care stiu sa profite de altii si/sau nu invata carte si umbla mereu cu siretenii. Si de aia, cartea este cea mai importanta in viata omului.





3 5 3
2014-11-09T17:43:51+02:00
De fiecare data cand deschizi o carte inveti ceva.
Ai carte, ai parte.
Cartea-i o comoara nepretuita. 
A invatat carte pana la glezne.
Carte nu stie, dar calca popeste.