O cordeluta costa cat doua agrafe si inca 2 lei.Cati lei s-au platit pentru 4 cordelute si 5 agrafe, daca o agrafa se vinde cu 3 lei? puneti si intrebarile va rog

2
Cat costa 4 cordelute 8*4=32
Cat costa la un loc
15 +32=47
ce inseamna steluta pune alceva sunt in a 3 a
steluta inseamna x?

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-09T17:15:45+02:00
47 de lei deoarece o cordeluta costa 3+3+2 
stai putin
cat costa o cordeluta ? - 3+3+2=8 cat costa 4 cordelute - 8x4=32 cat costa 5 agrafe ? -3x5 =15 cati lei s-au platit in total ? - 32+15 =47lei
ok
ms mult
nu ai pentru ce
2014-11-09T17:17:04+02:00
47 deoarece o cordeluta costa 3 ori 2 egal cu 6 si o agrafa costa 3 lei. 4 cordelute egal cu 6 ori 4 egal 24 5 agrafe egal 3 ori cinci egal 15 24 plus 15 egal 39