Răspunsuri

2014-11-09T17:12:03+02:00
A te purta urat cu cineva

Vai ce sa zic, tu mai folosesti si DEXu' si zici de mine!
1.eu nu am DEX ;2.informeaza-te ...3.DEXu' ??pe bune?? :| eu am vrut sa iti dau un sfat sa iti explic ca nu este corect,dar tu daca esti asa ..bye-bye
coincidinca! Pentru ca fix asa scrie in DEX!
da??Ia-uite ce desteapta sunt !!
DA exact! Desteapta curului!
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-09T17:12:09+02:00
Autoritar-sever,impunator(nu am folosit DEX,este din propria minte :)  )
Daca mai zici cateva cuvinte ce inseamna... :
autoritar?
autoritar-a se crede mai presus,a fi sever,a ordona,a porunci
cp ..add me? :)
Gata... Ti-am dat add