Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-09T17:10:33+02:00
 m_{a}= \frac{a+b+c}{3}=75   ⇒ a+b+c=3·75=225
a+b+c=225
Este semnul de împărțire. Adică 7+10+a totul supra 3.
Dar mie trebuie sa imi dea 9fix nu10
Păi media este 9 și pe tine te pune să afli nota care mai trebuie pusă pentru a obține media respectivă. Și nota trebuie să fie 10. Nu are cum să fie 9 nota, pentru că astfel nu i-ar mai ieși media 9 fix.
Mersi vrei sa fim prietene
Desigur.
2014-11-09T17:11:40+02:00
Raspunsul este 25 deoarece 75:3=25 care este suma numerelor

Daca ai putea sa imi scrii tot exercitiul te rog frumos
Pai cum ca numarul nostru este 75 nu25
da am gresi am inteles prost continutul
apropo ma poti ajuta cu o informatie despre opera "Biblioteca" de Marin Sorescu
25 este 75 impartit la 3=25